Monday, December 12, 2011

Cannot believe it.

wow... aku betul-betul tak percaya yang aku dah lakukanya. walaupun dalam nada main-main. it is hard for me to say those word and that was the first time and she was the first person to listen to it. pada hari jumaat yang lepas, dia datang Penang untuk balik kampung atas sebab-sebab tertentu. ingin ku menemuinya kerana kali terakhir ku menemuinya adalah pada tahun 2007 ketika kami tingkatan 4. detik bersejarah bagi diriku yang bertarikh 11/12/2011, aku menemui dia di Jeti, Butterworth sebelum dia pulang ke Jengka. hatiku berdebar menanti dia. seperti yang dijanjikan, dia tiba bersama ahli keluarganya. long story short, sebelum dia naik bas aku sempat panggil dia semula. tanpa berfikir panjang aku berkata " kau percaya tak kalau aku cakap aku suka kat kau lagi?"..... dia hanya diam tersenyum sambil menjuling lidah. aku tak tahu perasaan dia terhadap aku. tapi aku mengharapkan kesudahan yang baik untuk kami. tak akan ku lupakan detik itu.

:)

2 comments:

  1. pandai tak pandai sangat la.. kesudahan buat masa sekarang tak beberapa baik... so, huh... tak tau la ape nak buat..

    ReplyDelete