Friday, July 15, 2011

Campus Life : Episode 7

tak tipu sekarang pukul 1710 hari jumaat 15hb julai 2011. mula je malam nie cuti pertengahan semester bermula. Melihat kelibat2 pelajar yang makin lama makin hilang membuatkan aku rasa sedih dihati. Melihat mereka semakin hampir untuk berjumpa dengan ahli keluarga mereka dan aku masih lagi tersangkut di Penang, memang rasa seperti nak mencarut je kat semua orang. Tapi sebagai seorang pelajar yang cuba untuk menjadi cemerlang, aku tak patut buat semua tu. Esok aku nak pegi Melaka, ada trip. Memang direct lepas habis trip tu terus balik KL. Tak tipu punya. Korang rasa Rm344 untuk pegi Melaka berbaloi tak? sebab tu la amount kami kena bayar tau. Mahal giler kan? Tapi ape boleh buat. setelah banyak sangat problem, ni yang terbaik. Sekarang ni pun aku ade problem gak. Makanan aku order semalam untuk 30 orang, orang catering tu kena cancelkan lak. Aku dah macam apa hal lak nie? Memang saje nak uji kesabaran aku. Orang tu cakap dorang tak boleh buat sebab dorang esok dah tutup sebab cuti pertengahan sem. Aduhhh!!! patutnye bagi tau la awal2. Ni dah bagi masalah macam ni terpaksa la aku cari orang lain. so, aku gerak dulu..

Aku enjoy giler bace blog OMG!!! dengan RAJInye YEEN... Best kot...

No comments:

Post a Comment