Monday, July 4, 2011

Campus Life : Episode 6

its been a while since aku tulis last entry. apa bleh buat, student dengan busy tu dah mmg x leh nk lari dah. lately aku macam jadi giler sikit kot. tah giler semacam gak la sebab secara tibe2 aku nak girlfriend. giler kan?? tibe2 je kot. lepas tgk lak movie2 cintan kt laptop, lagi bertambah giler aku dibuatnye. mgkn bukan takdir aku tuk ade gf kt U nie. mgkn mase kerja ke, pastu trs bwk jd bini ke... lagi baik.

sejak kebelakangan ni jugak aku selalu jamming tau. mmg kt penang nie je la peluang aku tuk jamming. kt KL tu,  x de sape nk jamming. last sem ade satu band nie cbe amik aku jadi drummer dorang. tanpa pikir panjang, aku accept je but lately aku mcm x sure lak pasal nk jadi drummer dorang. good thing for them, aku rase dorang dah ade drummer lain tp bdk tu still learning la.

as for me, aku akan cube mengharungi segala cabaran sebagai seorang mahasiswa untuk berjadi didunia dan diakhirat. insyallah.

p/s: lagu Hi Awak dalam proses. dan juga TAHNIAH PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA YG BERJAYA KE PUSINGAN KE 2 PRA KELAYAKAN WORLD CUP!!!

No comments:

Post a Comment