Monday, November 8, 2010

The Best Dream Ever!!!!!

nie..
nk berkongsi cerita sikit...
biasenya aku x tido tgh hari...
tp tah mcm mane mengantuk tahap GABAN punye pasal,tertido lah aku....
sebelom-sebelom nie ade je mimpi yg horny best....
tp x sebest yg nie......

nk tau mimpi ape????
nie mesti korang pikir mimpi awek....
mimpi-mimpi awek nie dah biase la....
mimpi nie lain drpd yg lain....
sbb best giler!!!!

aku mimpikan mak aku......
aku rase jarang-jarang sekali aku mimpikan mak aku....
tp td aku mimpikan mak aku....
apa yang aku ingat kami tengah makan kt dapur....
berbual-bual.....
biase la....
tp ade lain sikit....
kami bergelak sakan....
dimana kami kadang-kadang je bergelak.....

pastu mak ade tanye soalan cepumas.....
bkn x nk bgtau korang tapi masalahnya sekarang aku x ingat soalan tu.....
tapi yang aku ingat aku mcm x leh nak jawab soalan tu....
lepas tu kami gelak sakan lagi...

lepas je gelak tu,aku pon bangkit dari tido.....
aku bangkit dari tido,duduk bersila dan tersenyum sorang-sorang mcm orang giler.....
kesah apa aku orang nk kate aku giler....
seronok kot dapat mimpi mak aku....
ye la...sapa x sayangkan mak.....
aku pon sayangkan mak aku walaupon aku x pernah luahkan 3 perkataan tu.....

serius aku cakap aku x sabar nak balik rumah....
aku nk jumpa mak aku....
aku rindukan kuah kurma teloq yang mak aku buat.....

akhir kata dariku....
Love U Mak......!

No comments:

Post a Comment