Tuesday, May 22, 2012

2 and 1/2 years... Thank You Part 1

Untuk entry kali ini, saya ingin mengucapkan terima kasih untuk 2 tahun setengah yang bermakna dan berharga. Insyallah tak kan ku lupakan 2 tahun setengah ini. Tempoh tersebut ialah tempoh saya amik diploma kat UiTM Penang dari sem 1 - sem 5. Sem 6 sekarang tengah buat praktikal. Jadi semua bertaburan di sekitar semenanjung Malaysia ni. Untuk bahagian yang pertama ni, saya akan letakkan antara memori2 sem 1 yang masih disimpan. Let the picture do the talking.

DT1A1/A2

Selepas menang best performance tapi saya tak join

Saya, Azri, Aril, Hyqal

Gambar sekelas






Praktis sebelum performance yang menang tu

Main drum




Kesatria sem 1. hahahahah

Dari kiri: Bon, Fendi, saya, Azri, Yuyu, Tira

Bawah dari kiri: Zac, Amir, Hafiz, Hyqal. Atas dari kiri: Teha, Aril, Erin


Jijot, Sha, Nieza, Fana

Yuyu, Tira, Ruby dan saya (atas)


Ada banyak lagi gambar-gambar dari sem 1. Tapi setakat ni je la.

No comments:

Post a Comment