Wednesday, June 8, 2011

Campus Life : Episode 3

its early in the morning dan aku dah bangun dari tidur sbb sat lagi aku nak pegi kelas. sempat lagi online facebook. sedar x sedar minggu kedua aku dkt penang ni dah nak habis dah. minggu lepas rasa macam lambat je masa berlalu. melihat kepada jadual aku kt papan kenyataan di meja ni rasa x best pon ada. ye la.. hati kelas boleh katakan penuh gak la. 8- 4 dengan 2 kali break.

alhamdulillah, setelah hampir 2 minggu aku berada disini, aku dah mula cuba untuk 'adapt' dengan persekitaran disini. aku hampir untuk meninggalkan kolej untuk rumah sewa. tp setelah aku minta petunjuk daripada Allah, Dia beri aku petunjuk mana yang terbaik untuk diri aku.

kini jam tepat menunjukkan 8:08 pagi. kelas start lambat sikit, pukul 8:30. so, aku nak keluar, pegi tunggu bas and belajar.

everyday is a new day. every new day is a challange.

No comments:

Post a Comment