Sunday, May 29, 2011

Campus Life : Pilot Episode

assalamualaikum. hi. nama aku dzafir. orang panggil aku dzafir. umur aku kalau ikut tahun dah 20 tahun. makin tua la kiranya. aku berasal dari kuala lumpur aka KL. tapi kini aku menetap di pulau pinang atas alasan pembelajaran. aku mendapat pendidikan rasmi pada tahun 1997 di tadika amal di au5, lembah keramat. seterusnya melanjutkan pengajian di SK Taman Permata pada tahun 1998-2003. pada tahun 2004-2008 aku belajar di SMK Taman Melawati. orang cakap sekolah tu sekolah artis. aku tak tau la. seterusnya aku mengambil sijil pada julai 2009 - dis 2009 di GIATMARA, wangsa maju dalam kursus masakan dan pramusaji. kini aku bergelar seorang mahasiswa di UiTM Pulau Pinang dalam jurusan pengurusan pelancongan peringkat diploma. kini bermulalah episod baru dalam hidupku. inilah yang ku tunggu2. inilah campus life ku.

No comments:

Post a Comment