Friday, January 28, 2011

Hi. kita sekarang mengalami hari2 yg ade sikit suka dan sikit duka. biasa la hidup nie kalu kate suke je, gile namanye. mane ade org tu bahagia je. bohong giler la tu... mmg kita ckp buto pak ang la.... 

sekarang nie kita telah ditinggal kesepian berseorangan di kolej. semua orang tinggalkan kita. dorang dah balik. kita blom lagi sebab kita tumpang orang. so, kita buat la cara menumpang. 

awak nak tau tak, sekarang hati kita lega sikit sebab tadi kita sms kat budak kelas kita yang kita ada gaduh sebab kita panggil dia dengan panggilan yang dia x suka. awak nak tau x dia cakap ape??? ha.... dia dah tak marah kat kita lagi. 
SERONOKNYE!!!!!  pastu kita cakap la kat dia semoga dia selamat sampai rumah sebab dia tengah odw balik rumah dia. dia pon dah balik dah. kita belom lagi.

sekarang nie macam dah pelik sikit la bila masuk kelas. kita rase macam something wrong la. rupa2nya sebab kita rase macam "si dia" dah x nak cakap@jumpa kita lagi. awak! awak nak tau tak hari tu tah hari apa kita dah tak ingat kita bgtau dia yang kita suka kt dia tau. tapi bukan secara muke ke muke. sms je. mase tu kita tgh main game sambil tu dgr lagu. suddenly, kuar la satu lagu yg syahdu. secara automatic nya kita amik fon nokia 1110 kita pastu kita tulis kat sms tu "wei, aku suke kt kau". mcm tu la awak bunyi nye. sekarang dia macam x nak ckp ngan kita. td kita call die. mulenye tujuan lain tapi dah alang2 kita call die, kita pon ckp la kt dia kalu die x suke kita call die ke, kacau dia ke, x nak jumpa kita ke dia kena la bgtau kita. sbb kalu dia x bgtau macam mane kita nak tau. tp kita rase macam rindu terubat gak la sbb kita dpt dgr suara die... hehehehehe...


awak! kita macam nak cakap lagi tapi kita x tau nak ckp ape lagi.... nnt kita cakap lagi ye awak. 

bye awak!!

No comments:

Post a Comment