Friday, October 8, 2010

aku, dia dan minta maaf.....

dalam masa beberapa jam saje macam2 bende berlaku....

tgh hari td.....seblom buat test.....semasa buat test....dan selepas buat test...


tgh hari td tu...malas la nk cite....


sblom amik test aku telah melukakan hati sahabatku sorang nie....


sampai skarang nie aku rase bersalah giler!!!...

aku dah minta maap dan die terima tp rasenye mgkn akan amik masa yg agak lame tuk die terima maaf aku....


die nie cool,sempoi....mgkn sbb tu la aku pon main cakap lepas je....


aku seriously mintak maaf!!!! aku dah janji ngan die yg aku x kn pggl die dgn pggilan yg aku pggl die seblom nie.....


mase test lak seronok cket sbb soalan essay sng...


pasai pa senang.pasai penah buat dan seblom test aku dok baca bnd tu ja.....


selepas test sebenarnya bknnye ade ape sangat....so,x yah story la.....


tp untuk T(bukan nama sebenar) aku mintak maaf banyak2.....seriously....
:(

No comments:

Post a Comment