Wednesday, September 29, 2010

susah la.....

x tau la....mmg la suka kt die....tp x sedap la plk kalu bla dr hidup die mcm tu je....bknnye aku sengaja suka kt die....bende berlaku di luar kawalan kita......seronok bila bersama dengan dia.....lebih2 lagi bila dia mula percaya kat kita.......lepak pon sekali.....makan pon kadang2 sekali......kalu dia tgh susah rasenya aku yg dicariknye dulu......biasa la bila dah selalu bersama tu yg timbul perasaan lain tu.....tu x menjadi masalah sangat....yg menjadi masalahnya sekarang adalah aku dah tau dia suka kt sape,,,,,,dia yg story kt aku....tu x jd masalah lagi....sbb aku x kesah sangat sape dia suka janji dia bahagia...happy...tersenyum selalu...tu dah cukup tuk aku....sakit hati aku bila tengok dia chat.......SAKIT TU!!!!!!!!!!!!......
redha je la bila terpaksa bertepuk sebelah tangan nie.....aku dengan die lebih kurang rapat gak la....tp dalam hati dia mungkin aku nie memang setakat best @ kawan rapat je kot......


DbZ

No comments:

Post a Comment